OsEriÖst InlÄgg!!!!!1

Skoja!!!!! Det blir ett seriöst inlägg.

(suck)
 
(åhnej)
 
 
Om cirka en månad flyttar vi till LINKÖPING! Fattar ni? Inte Lidköping, utan LiNköping! 
Vi har inte fixat nåt boende,  men det löser sig nog!! :D #yolo #swag
Nej skoja, vi har fixat boende. Hehe. skoj.



Just nu lyssnar jag på Nelly Furtado - vart tog hon vägen egentligen?
Say it right. Maneater. All good thingz.


Har tränat idag! Det var föga förvånande ansträngande ska jag säga.

#TräNIngsbLagh:::
Började med att gå typ 2 km
Sen sprang jag några meter.
Sen gick jag.
Sen sprang jag.
Sen gick jag.
.
.
Sen gjorde jag lite armhävningar typ.
Och stretchade (<---- jobbigast)
 
 
 
 
Hej då Jimmie! På återseende ni andra :DDDDDddd

lovord, komplimanger osv:

Utnyttja yttrandefrihetsgrundlagen här:

"Namn":
Remember me (inte filmen)

Adress för elektroniska brev:

Adress till din cyberspace-hemsida eller dylikt:

Så du tänkte skriva en kommentar? Vad trevligt.

Hej (här kan man ju skriva något. hehehe)
Trackbackz - för dig som gillar Ernst Kirchsteiger
RSS 2.0