ett nytt blaghinläggh?!?!

"Tänkte dra igång mitt träningsbloggande igen. Det kanske får mig att träna mer."
kachin, 2013-08-18
 
 
Antal blogginlägg sedan dess: 1

......................................

But HERE I GO AGAIN
ON MA OWN

Fast nej, inte riktigt on ma own!
Jag bor, om än lite smått illegalt (fakk de system!), i ett alldeles förträffligt studentrum tillsammans med min andra hälft. Hela 180 000 kvadratcentimeter har vi att dela på! Ibland vet man inte vad man ska ta sig till. Så mycket plats, så lite tid att utforska alla vrår... Håhå-ja ja.

-----_-__-__---__~~~~~****~~~__--__--------__-_----------

Satt och läste flera gamla inlägg nyss.
Vilket språk, vilken inspirationskälla, vilken blag...

Det som jag saknar litegrann från år 2013 är:
- att köra bil (det är kul.)
- åka skidor (också kul.) (fast jag åkte skidor i år med, men jag bloggade ju inte om det, så det räknas inte)

Om jag blir STENrik ska jag:
- bygga ett fint hus
- plocka ännu mer svamp
- köra 45 på en 50-väg med en jefligt dyr bil bara för att jag kan.

Det får vara nog för idag.
Kanske fyller på den där listan i ett senare skede. Vem vet.....


Och så en bild förstås, en bild säger ingenting men den kan visa pixlar i olika färger som du får tolka hur du vill.
(eller)
 






lovord, komplimanger osv:

Utnyttja yttrandefrihetsgrundlagen här:

"Namn":
Remember me (inte filmen)

Adress för elektroniska brev:

Adress till din cyberspace-hemsida eller dylikt:

Så du tänkte skriva en kommentar? Vad trevligt.

Hej (här kan man ju skriva något. hehehe)
Trackbackz - för dig som gillar Ernst Kirchsteiger
RSS 2.0