musik i ögat

Träningsblaagh igen:

TORSDAG KVÄLL 28/2
Var inge vidare taggad men så kom jag på att man kan lyssna på musik när man tränar.
Brukar ALDRIG göra det. När jag testade det för flera år sedan kändes det bara jobbigt, man hörde hur sladden skumpade/skavde och hörlurarna ramlade ur hela tiden. Jag hade såklart inga bra hörlurar så det var kanske inte så konstigt att jag inte gillade det.
 
Nu när jag testade igen var det asnice!!!!!!!11111!
Bättre hörlurar + mössa som garanterar att de sitter i hela tiden med. Funkade riktigt bra och jag sprang nog dubbelt så länge som om jag sprungit utan musik. Definitivt värt om man inte är så motiverad i början.

Blev ca 50 minuter jogg/löpning/whatevhr
Riktigt skönt men vaderna fick jobba rätt mycket.


herrå

lovord, komplimanger osv:
gillar kanske kiwi: madz

Vad är det för träningsmusik karin?

2013-04-03 @ 14:47:36

Utnyttja yttrandefrihetsgrundlagen här:

"Namn":
Remember me (inte filmen)

Adress för elektroniska brev:

Adress till din cyberspace-hemsida eller dylikt:

Så du tänkte skriva en kommentar? Vad trevligt.

Hej (här kan man ju skriva något. hehehe)
Trackbackz - för dig som gillar Ernst Kirchsteiger
RSS 2.0