träningsblagh 20 augusti

HEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ XDXDXD


Idag har jag tränat.
Det blev nästan exakt som förra passet, typ 5,5 km jogg.
Mötte gôrmånga som sprang på spåret. 
Jag sprang åt motsatt håll, "fel" håll. 
Det kan man ju inte göra!!!!!!!!! tänkte säkert alla.
Men, "fuck the system" tänkte jag. 
Fördelen är att man inte blir omsprungen en endaste gång :DD:D:D
Fast det är inte därför jag springer åt det hållet. Tycker jag får backarna på ett bättre sätt. Istället för att börja med en 90-graders vägg av lösa stenar får jag en skön, lagom seg uppförsbacke som gör en go och varm.

Nästa traening kanske blir redan imorgon, men då kör jag något annat än bara "jogg". 


HA DET BRA xDxDXDXDXD

lovord, komplimanger osv:

Utnyttja yttrandefrihetsgrundlagen här:

"Namn":
Remember me (inte filmen)

Adress för elektroniska brev:

Adress till din cyberspace-hemsida eller dylikt:

Så du tänkte skriva en kommentar? Vad trevligt.

Hej (här kan man ju skriva något. hehehe)
Trackbackz - för dig som gillar Ernst Kirchsteiger
RSS 2.0