träningsblagh 18 auguzztih tjugohundratretton <3

Hej alla glada och ledsna och purkna och sura och arga och likgiltiga!

Tänkte dra igång mitt träningsbloggande igen. Det kanske får mig att träna mer.

I slutet av juli kutade jag runt i skogarna uppe i Boden. Det var på O-ringen. Bra träningsvecka med fem orienteringspass.

Idag sprang jag 5,7 km, på markaspåret, dit och tillbaka. Regnade en del. Regn är skönt.
Har pyttelite träningsvärk från lite styrkeövningar jag gjorde i förrgår. Ska fortsätta med det!

Försöker spana efter svampar men har än så länge inte hittat det gula, delikata guldet. Får nog gräva djupare in i skogen. 



På Åhtersehende 
Ers Kachin

lovord, komplimanger osv:

Utnyttja yttrandefrihetsgrundlagen här:

"Namn":
Remember me (inte filmen)

Adress för elektroniska brev:

Adress till din cyberspace-hemsida eller dylikt:

Så du tänkte skriva en kommentar? Vad trevligt.

Hej (här kan man ju skriva något. hehehe)
Trackbackz - för dig som gillar Ernst Kirchsteiger
RSS 2.0