Pingvinillusioner

Uppdatering om Livet

HeLt ÄrLigT gör jag inte så mycket just nu. Latmask men samtidigt är det säkert nyttigt vill jag inbilla mig. Tid att fundera. Tjohej!!! Tror jag tänkt samma tankar varje dag den här veckan, i princip. Jag behöver en ordentlig runda på milspåret i ösregn för att fundera tror jag. Det där lät fruktansvärt hurtigt. Tjohej!!!2 Men ja, att plaska runt på det bitvis nästan igenvuxna spåret är riktigt, riktigt gött ibland. Just nu är jag påväg ur en förkylning så det går inte. Blir även mörkare nu på hösten faktiskt, så på torsdagsträningen går det ändå inte. Får hitta ett annat sätt att fundera på.


För övrigt är det smått intressant att man aldrig slutar förvånas av andra människor. Det är väl tur, hade varit tråkigt annars. Något som är tråkigt är att det här påståendet om att "aldrig sluta förvånas" är väldigt uttjatat, så att bli förvånad över min förvåning skulle vara ganska förvånande.
 

(Ber om ursäkt för att den lockande rubriken kanske inte riktigt matchar med texten i inlägget)

lovord, komplimanger osv:

Utnyttja yttrandefrihetsgrundlagen här:

"Namn":
Remember me (inte filmen)

Adress för elektroniska brev:

Adress till din cyberspace-hemsida eller dylikt:

Så du tänkte skriva en kommentar? Vad trevligt.

Hej (här kan man ju skriva något. hehehe)
Trackbackz - för dig som gillar Ernst Kirchsteiger
RSS 2.0