PREMIÄR: DAGENS OUTFIT




Cooooolt

Varit en väldigt fin vårdag idag
kunde känna förändringarnas vindar mot mina KinDerR


Jahaja. Matteplugg alltså? Ok.

Tänkte jag skulle införa dagens outfit, kanske inte på daglig basis, men månadsvis till att börja med.
Bilder kommer inte vara obligatoriska då jag lider av posttraumatisk antifotogenism men en beskrivning inklusive vad plaggen kostade kan jag allt kosta mig på!

Dagens outfit:
jins (blå), 400 spänn, Cheap Monday
sockar (vita), 1-40 spänn, New Body
T-shirt (röd), 80 spänn, Monki
skor, 400 spänn, kanske, Vagabond

Kallar den här stilen "simple-chic" eftersom den både är chic och enkel i sin stilrena enkelhet.


lovord, komplimanger osv:
gillar kanske kiwi: Fredrik

_Jag vill se badmodéeeeeee! BEARCH-wear

2012-04-09 @ 14:30:16

Utnyttja yttrandefrihetsgrundlagen här:

"Namn":
Remember me (inte filmen)

Adress för elektroniska brev:

Adress till din cyberspace-hemsida eller dylikt:

Så du tänkte skriva en kommentar? Vad trevligt.

Hej (här kan man ju skriva något. hehehe)
Trackbackz - för dig som gillar Ernst Kirchsteiger
RSS 2.0