Hmmmmm VAD ska jag sätta som rubrik

Ärade bloggläsare.

Det är en vanlig dag idag. Det föds ungefär, UNGEFÄR, en halv miljon bebisar varje dag. Som idag.

Trots att det är en vanlig dag idag så är det faktiskt en inte helt vanlig dag heller. Jag har nämligen äran att presentera att ett av bloggvärldens största katastrofer fyller år idag. Det är sant, han hade faktiskt en gång i tiden en blogg. Den togs bort. Vi tackar otroligt mycket för detta, skålar och gratulerar lille Yrrol på 19-årsdagen. Grattis!!!!!!!!!!

19 år för tusan. När jag var liten sa jag alltid att jag var "NITTÅNN". Så det får bannemej vara ett bra år. Antagligen sa inte Yrrol detta när han var en liten gubbe. Nej, snarare att han var (ville vara) 76-77 nånting sådär. Alltså blir Yrrols år som 19-åring kanske inte riktigt lika episkt som mitt. Kanske. Endast spågummorna vet.

Farväl.

lovord, komplimanger osv:

Utnyttja yttrandefrihetsgrundlagen här:

"Namn":
Remember me (inte filmen)

Adress för elektroniska brev:

Adress till din cyberspace-hemsida eller dylikt:

Så du tänkte skriva en kommentar? Vad trevligt.

Hej (här kan man ju skriva något. hehehe)
Trackbackz - för dig som gillar Ernst Kirchsteiger
RSS 2.0