nåt gammalt, nåt nytt

gammal vecka, ny vecka
gammalt år, nytt år
gammal blogg, nytänkande drog

Hej och välkommen till ett nytt inlägg mina kära(kanske) gamla stambloggläsare (säger inte hej till de nya stammisarna, sorry guys)

I stort överskott av fantasi lanserar jag nu en liten print screen av min statistik över de senaste 30 dagarna!



Döm av min oförvåning att jag fick en topp den 1 januari.
Självklart är man det första alternativet sådär dagen efter festernas fest.
Självklart är min blogg det första man vill se, höra, känna och smaka av på det nya året.
Och självklart är man det bästa komplementet när hämtpizza eller kebabtallrik inte riktigt räcker till.

(För att ingen ska känna illa vid sig eller bli onödigt avundsjuk kapade jag bort siffrorna på y-axeln, bara så ni vet)


För övrigt kanske det kommer ett inlägg till inom "kort" då jag finner att detta kanske inte tillfredsställde allas behov.. Vi får se.. Låt oss suga på den aprikosen så länge.



/Hasta la vista



lovord, komplimanger osv:
gillar kanske kiwi: FF

Grafer utan skalor är det bästa som finns!

2012-01-16 @ 12:07:03
gillar kanske kiwi: kachin

Det är därför jag har det på min blogg!

2012-01-16 @ 19:03:37
gillar kanske kiwi: lovissssaaaan

blir så glad när man dator laggar när jag öppnar din blogg för då får jag se den fina bakgrunden med uppochner - vända hönor!

2012-01-17 @ 23:00:02
gillar kanske kiwi: kachin

Äkta kärlek min vän <3

2012-01-18 @ 16:37:47

Utnyttja yttrandefrihetsgrundlagen här:

"Namn":
Remember me (inte filmen)

Adress för elektroniska brev:

Adress till din cyberspace-hemsida eller dylikt:

Så du tänkte skriva en kommentar? Vad trevligt.

Hej (här kan man ju skriva något. hehehe)
Trackbackz - för dig som gillar Ernst Kirchsteiger
RSS 2.0