Ett svårt val för en svår val

Det sägs ju att om man är medveten att man skriver fel så är det helt okej att göra det (ungefär). En poet (vi kan kalla honom Åke) vet att man "inte" ska börja en mening med OCH eller MEN till exempel. Men han gör det ändå. För han är så jävla cool. Och?

Jo det jag tänkte komma till äärrrrrr att JAG inte VET om jag är som den där poeten Åke.

Är jag tillräckligt "bildad" och full av erfarenhet osv att jag rebelliskt kan sätta ett litet OCH i början av en mening? Eller blir det bara fel, blir det ett misslyckande? För, tro det eller ej, mina betyg i det svenska språket är inte skyhöga.

Vet egentligen inte riktigt om det här blir ett svårt val, dvs ett val mellan att skriva som jag brukar (blogstyle) eller som Riktigt Folk / Åke. För det lär väl knappast bli sistnämnda...... Eller? *cliffhanger*

lovord, komplimanger osv:
gillar kanske kiwi: FF

Här var det val: http://www.gp.se/nyheter/varlden/1.835114-90-valar-strandade-i-nya-zeeland

2012-01-23 @ 10:04:46

Utnyttja yttrandefrihetsgrundlagen här:

"Namn":
Remember me (inte filmen)

Adress för elektroniska brev:

Adress till din cyberspace-hemsida eller dylikt:

Så du tänkte skriva en kommentar? Vad trevligt.

Hej (här kan man ju skriva något. hehehe)
Trackbackz - för dig som gillar Ernst Kirchsteiger
RSS 2.0