Regular ordinary blogginlägg

Hejsan mina kära bloggläsare.

Dagen har varit ganska soft. Den är dock inte slut än.
Joggade (inte sprang) en liten sväng vid fyratiden. Dagens låt som planterade sig i min hjärna var "This is why I'm hot" av MIMS. På något vis hamnar man till slut i en rytm som stämmer överens med någon låt och vips så har man den där. Minns att jag hade Timo Räisinens "Sixteen" ett bra tag på passen för sisådär 2 år sedan. Vet varför jag kommer ihåg just den. Jag kom fram till att den hade ett bra tempo, så om jag ville komma in i ett bra tempo igen var det bara att börja tänka på den låten. Funkade ibland.

För övrigt känner jag mig allmänt dum och obildad idag. Att vara obildad är nog i de flestas ögon en icke önskvärd egenskap. För mig med. Samtidigt kan jag störa mig på folk som vet för mycket. Säkert avundsjuk. I alla fall, jag vill vara mer allmänbildad men jag sitter ändå här och skriver i ett tomt Anteckningar-dokument eftersom min dator är så långsam på att skriva på blogg.se och andra hemsidor. Dags för en liten städning av datorn kanske? tänker ni. Om ni ens kommit såhär långt i texten. Jag skriver ju så fantastiskt bra så något annat vore otänktbart. En städning jvar det ja. Precis vad jag tänkt i ett år. Jag har tänkt mycket under mina år på den här planeten, men det är inte mycket som kommit till handling. Jag är lat helt enkelt. I augusti skulle jag sätta upp en rullgardin på mitt rum. Den står fortfarande lutandes mot väggen. Den börjar bli riktigt stilig där bredvid spegeln. Samlar vackert fluffigt damm och döljer fläckar på tapeten. Fast nä, riktigt så bra är det inte. Jag har inga fläckar på tapeten att dölja. Dessutom är det bara en målad vägg.

Ska jag sluta nu? Posta inlägget, som det heter. Kanske klistra in en bild? Om jag ska klistra in en bild måste jag redigera den först. Det kan ta lite tid. Eventuellt kanske jag har någon på lager. Tror jag har det. Fast den är väldigt deppig. Då skulle folk tro att det här är en deppig text. Det kanske är en deppig text, men det säger jag inte. Den är vad som helst. Så en bild skulle nog förstöra detta verk. Den skulle säga mer än min text och då hade ingen läst den. Kanske inte riktigt i fas med hur man tänker på tidningsredaktioner och dylikt. Men min blogg är inte i fas med någonting. Inte ens mig själv. Den lever sitt lilla egna liv. Trivs bra med det.

Adjökens

lovord, komplimanger osv:

Utnyttja yttrandefrihetsgrundlagen här:

"Namn":
Remember me (inte filmen)

Adress för elektroniska brev:

Adress till din cyberspace-hemsida eller dylikt:

Så du tänkte skriva en kommentar? Vad trevligt.

Hej (här kan man ju skriva något. hehehe)
Trackbackz - för dig som gillar Ernst Kirchsteiger
RSS 2.0