säkert bara jag som tänker såhär för jag är så unik

men visst är det så
att när man hör en riktigt bra låt
börjar man fundera
på vilken scen i filmen
om ens liv
den skulle passa i?


men man ändrar ju sig hela tiden
så det får nog bli flera olika filmer om mitt liv.
film 1; coola karin
film 2: tuffa karin
film 3: balla karin
och ofc
film 4: rebelliska karin

hmm. ja. det blir bra.














..........................
........
....
.......




....
...........
..

.......................
.

(punkter kan säga så mycket men samtidigt ingenting)





(poeter kan säga så mycket men samtidigt ingenting)



(betyder det att en poet är en punkt då)


(eller att en punkt är en poet)


(som i sin tur säger allt och inget)





(varför skriver jag inom parenteser)



(på något sätt känns det jävligt poetiskt)



........






lovord, komplimanger osv:
gillar kanske kiwi: Yrrol

Det är filosofer som är punkter din amatör!!!!!!

2011-01-25 @ 22:46:50
gillar kanske kiwi: kachinka

.........eller är det verkligen det?



..

2011-01-25 @ 22:55:23
URL: http://kachin.blogg.se/
gillar kanske kiwi: mamma

Rebell är vad du är, min dotter. Ända sedan barnsben :-) Kram Mamma.

2011-01-26 @ 15:25:02
gillar kanske kiwi: kachynkrovsky

tack mami <3<3 tack för att i alla fall 1 person tror på mig.



Peace Out Bre

2011-01-28 @ 18:47:17
URL: http://kachin.blogg.se/

Utnyttja yttrandefrihetsgrundlagen här:

"Namn":
Remember me (inte filmen)

Adress för elektroniska brev:

Adress till din cyberspace-hemsida eller dylikt:

Så du tänkte skriva en kommentar? Vad trevligt.

Hej (här kan man ju skriva något. hehehe)
Trackbackz - för dig som gillar Ernst Kirchsteiger
RSS 2.0