Inlägg 101.



något av det första jag gjorde imorse
var att ta en bild med min mobil


~oredigerad verklighet 06:41~

snacka om PURE ART running through da veinz.




Vidare under dagen
knöt jag skorna på bussen
och - självklart -
mina vänner
drack jag te

låt mig presentera


en kopp av Ett Gott Te










(FYI så har jag breddat bloggen +100px ungefär så tidigare inlägg kan se lite fattiga ut)



lovord, komplimanger osv:
gillar kanske kiwi: F

Gilla BREDDEN

2011-04-08 @ 21:21:50
gillar kanske kiwi: el kachino

gött moesssssss



gillar den med men ser ju lite olika ut beroende på skärm

2011-04-09 @ 11:12:30

Utnyttja yttrandefrihetsgrundlagen här:

"Namn":
Remember me (inte filmen)

Adress för elektroniska brev:

Adress till din cyberspace-hemsida eller dylikt:

Så du tänkte skriva en kommentar? Vad trevligt.

Hej (här kan man ju skriva något. hehehe)
Trackbackz - för dig som gillar Ernst Kirchsteiger
RSS 2.0