Un dollaro bucato



klockan är
inte halv sex
nej.....

tror inte jag orkar skriva
en dikt idag
eller orkar jag
det

Lite ambivalent
lite valambi
lite lambi med valent
lite rivigt toapapper





hittade en skjorta med lite sting i på second hand, jackpot!
he he






lovord, komplimanger osv:
gillar kanske kiwi: ACHMED

VI ÄLSKAR DIG KARIN



Hej FRA!

Det finns ingen anledning att läsa mitt meddelande. Jag har ingenting att göra med FARC, Hamas eller PKK. Jag har aldrig gjort Siyama eller tillverkat ABC-stridsmedel, jag vet knappt ens vad нападение betyder. Men tack för visat intresse!

2011-04-02 @ 18:25:51
gillar kanske kiwi: MUHAMMED

FAN VA BRA DU ÄR



Hej FRA!

Det finns ingen anledning att läsa mitt meddelande. Jag har ingenting att göra med ETA, al-Takfir wa al-Hijra eller Teyrbazen Azadiya Kurdistan. Jag har aldrig gjort Hadjdj eller tillverkat ABC-stridsmedel, jag vet knappt ens vad As-Salam betyder. Men tack för visat intresse!

2011-04-02 @ 18:26:55
gillar kanske kiwi: Mamma

Så oerhört dålig stil att jag var inne vid halv sex men inte såg något nytt inlägg. DÅLIGT

2011-04-03 @ 16:13:23
gillar kanske kiwi: Yrrol

ALLAH HU AKHBAR

2011-04-03 @ 20:55:56
gillar kanske kiwi: el kachino

tack så mkt mina trogna fans.

prisa gud!



Till Mami: men... du ska ju uppdatera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111!!!11!!!!!! då kommer inlägget upp. trög-mongo.



Over and out and up up and away

2011-04-03 @ 22:12:25
URL: http://kachin.blogg.se/
gillar kanske kiwi: el kachino von riddenholt af gripenfeldt

BTW: Yrrol

Skulle inte du byta namn?



Mvh.

2011-04-03 @ 22:15:20
URL: http://kachin.blogg.se/

Utnyttja yttrandefrihetsgrundlagen här:

"Namn":
Remember me (inte filmen)

Adress för elektroniska brev:

Adress till din cyberspace-hemsida eller dylikt:

Så du tänkte skriva en kommentar? Vad trevligt.

Hej (här kan man ju skriva något. hehehe)
Trackbackz - för dig som gillar Ernst Kirchsteiger
RSS 2.0