pokpokpokpokpokPOKÉMON-dax


daxvax!
om man använde det i maträtter skulle de ju hålla mycket längre.


om ni undrar varför jag skrivit så lite inlägg på sistone
så äre för att jag sörjer att Danska Hollywoodfruar är slut för sässongen.. :C
eller jag tror det i alla fall.
de hade ingen "i nästa avsnitt..." på slutet.
så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra 45 min(uter) i veckan??????

kom hjärna med förslag från era "smarta" gärnor!



nu ska jag spela kort med Knug Karl Gustf <3 ♣♦♥(VAR ÄR SPADER)



(avskiljare)


ps. tänkte införa DAGENS LATINSKA NAMN:
Lutra Lutra.

Gissa vad det éeeeeeeéééé??
jo.
en sådan här pys:


(vattenpokémon)

lovord, komplimanger osv:
gillar kanske kiwi: F

Haha!



Mer latin,, K!

2010-09-09 @ 18:47:12

Utnyttja yttrandefrihetsgrundlagen här:

"Namn":
Remember me (inte filmen)

Adress för elektroniska brev:

Adress till din cyberspace-hemsida eller dylikt:

Så du tänkte skriva en kommentar? Vad trevligt.

Hej (här kan man ju skriva något. hehehe)
Trackbackz - för dig som gillar Ernst Kirchsteiger
RSS 2.0