dagens tips dagens tips

tralalaL.ALA dagens tips!

*dagens tips*


- Uppdatera din blogg innan du blir mordhotad.




Fast det var egentligen inte det jag tänkte skriva i det här inlägget.
Nej, ty budskapet är något helt annat.
Fast jag vet inte vad budskapet är heller.


Jo men d e ju såhär dårå att d har kommit in un peu klagomål à la mon blogg. inte så trevligt, nej, jag vet, inte så snällt, nej jag vet, eller jo kanske, ty jag har icke uppdaterat på ett tag, så jag kanske, kanske, förtjänar det, eller så gör jag inte det, endast en kan veta; rolf.




såååja.

och tänker skita i en bildjävel nu för det e så förjävla jobbigt att hitta en lämplig.

Det är svårt att skriva med ett lämpligt språk också. Jag ber om ursäkt ifall det inte faller dig i smaken. Vissa gillar't, andra inte. Jag försöker anpassa det så gott det går till eventuella målgrupper.


Yours sincerely.

Veuillez agréer, Monsieur, l'expression de mes salutations distinguées
Recevez, je vous prie, mes meilleures amitiés.

Pözz o kram







Post scriptum.

Känner mig lite yr och snurrig atm.
Hittar du några stavfel, hojta till så kanske jag rättar till dem.




lovord, komplimanger osv:
gillar kanske kiwi: F

Klo-krent! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

2010-03-14 @ 15:02:19
gillar kanske kiwi: ledsen

vadå mooooooordhotad! wtf!? #@! känner mig träffad.

2010-04-11 @ 21:41:29
URL: http://terpentinkristin.blogg.se/

Utnyttja yttrandefrihetsgrundlagen här:

"Namn":
Remember me (inte filmen)

Adress för elektroniska brev:

Adress till din cyberspace-hemsida eller dylikt:

Så du tänkte skriva en kommentar? Vad trevligt.

Hej (här kan man ju skriva något. hehehe)
Trackbackz - för dig som gillar Ernst Kirchsteiger
RSS 2.0