beeeeeep

jajjemen.

lite seriöst inlägg på ingång!


ibland är det lite kul att man skriver dagbok. träningsdagbok alltså. inga andra fjanterier!


  • 11 december 2008:
    Skolan. Beeptest. Nivå 11. Kommentar: j
    obbigt. kunde gett lite mer men spara mig för nästa gång heheh
  • 14 april 2009:
    Skolan. Beeptest. Nivå 13.1, 13.2? Kommentar: Bra trots att jag precis ätit. Kunde sprungit mer men läraren lacka.
  • 16 mars 2010 (idag):
    Skolan. Beeptest. Nivå 9.2. Kommentar: överflödig :@:@:@:@ hehe nä. men ja




Jag är inte bitter.





(kan tillägga lite smått o gÖtt nu o det gör jag för jak tkr det e kul för mig sj:)
Antal löppass tre månader innan beep 2009: över 35
Antal löppass tre månader innan beep 2010: typ 15

kanske finns någon liten förklaring då.


jväala snö!!!!!!111111111111


lovord, komplimanger osv:
gillar kanske kiwi: olof

sv. hehe tack, jag skrattade åt mig själv när jag skrev det där inlägget så jag förstår dig hehehehe.

2010-03-27 @ 23:28:28
URL: http://tenminutedream.blogg.se/

Utnyttja yttrandefrihetsgrundlagen här:

"Namn":
Remember me (inte filmen)

Adress för elektroniska brev:

Adress till din cyberspace-hemsida eller dylikt:

Så du tänkte skriva en kommentar? Vad trevligt.

Hej (här kan man ju skriva något. hehehe)
Trackbackz - för dig som gillar Ernst Kirchsteiger
RSS 2.0