4 underbara år tillsammans <3

PLUMS.


så var väskan i vattnet, inklusive mobil och ipod!
härligt härligt.
ipoden är nog rätt körd, fast jag har fått valuta för pengarna. användit den mkt flitigt under året som gått.

mobilen dock.
drygt 4 år har jag haft den,
och ALDRIG har den gått sönder!
hade lätt kunnat slänga in den
i en betongvägg.

får se om den funkar sen,
simkortet kan ju simma så det klara sig :)
hö hö hö.

pic: (avjoniserat vatten, tunga grejer)




i sann blogg-anda ska jag nu berätta vad som hänt under dagen!
- huset har fotats för visning (kom o köp!)
- jag har "jobbat" vid smarholmen
- minst två bilar körde ner i diket när de försökte parkera...
- och ofc, käkat jordgubbar, skriver väl alla på sin blagg att de gör så måste jag med!


och så slutiligen,
vad ska lilla kachin göra nu?
jo,
- ska in till kba
- mami pröjsar nytt busskort till mig

schteeeeeeek!




lovord, komplimanger osv:

Utnyttja yttrandefrihetsgrundlagen här:

"Namn":
Remember me (inte filmen)

Adress för elektroniska brev:

Adress till din cyberspace-hemsida eller dylikt:

Så du tänkte skriva en kommentar? Vad trevligt.

Hej (här kan man ju skriva något. hehehe)
Trackbackz - för dig som gillar Ernst Kirchsteiger
RSS 2.0