siiiiiitttterrrrr här (eller där? det vet inte du! för du kan icke se mig ty jag är osynlig)

och utmattar mig med matte.

sörjer den här bloggens besöksstatistik också.

o VARFÖR har någon slutat kommentera!?!?
skriver jag så bra att ni inte har något o påpeka LR??????+


=)<3=)<3 no offence alltså bara lite nyfiken =)<3=)<3





hörde ett litet rykte för några dagar sedan att den här firren skulle vara väldigt god.
tror jag åt den i somras. alltså inte den på bilden,,,,, utan en släkting till den. kanske mami?
men iaf........ lax e också gott. rekommenderas dock att köra in den i ugnen först.

lovord, komplimanger osv:
gillar kanske kiwi: jag e emo

Ville bara säga att man sällan pratar om "yttrandefrihetslagen" utan att det du förmodligen åsyftar är ett av följande:



* yttrandefrihetsgrundlagen



* yttrandefrihet [...]



/F

2010-01-23 @ 20:27:39
gillar kanske kiwi: Anonym

Tack för påpekandet, ska åtgärda det snarast.

2010-01-24 @ 15:43:27
URL: http://kachin.blogg.se/
gillar kanske kiwi: jag er lete emo, men bara lete

Bra F, härligt skrivet. Behövs fler som dig här i samhället som ordnar upp ungdomars skeva svenska! Tack för mig.



MVH / Emoguurl89

2010-01-25 @ 14:15:49
URL: http://eniro.se
gillar kanske kiwi: Emob0oii_Hot__Hell_96_

Otroligt bra skrivet, Emoguurl89. Kunde sagt det bättre själv, men det vill jag inte <3



PöSzz o kjam L-skar DIIIEEEEhgggehjg

2010-01-25 @ 21:03:10

Utnyttja yttrandefrihetsgrundlagen här:

"Namn":
Remember me (inte filmen)

Adress för elektroniska brev:

Adress till din cyberspace-hemsida eller dylikt:

Så du tänkte skriva en kommentar? Vad trevligt.

Hej (här kan man ju skriva något. hehehe)
Trackbackz - för dig som gillar Ernst Kirchsteiger
RSS 2.0