HJÄLP!!!!!!!!!


kom o tänka på ett mkt roligt spel just nu som jag spelade när jag var liten
kommer inte ihåg vad det heter
om någon gör så kan jag ge en beskrivning:


- man sitter i rullstol (tror jag)
- åker runt i labyrint-liknande miljö, massa rum
- läskiga clowner kastar tårtor på en
- eller så kastar man tårtor på clownera??
- man ska hitta nycklar som leder till låsta dörrar



snälla hjälp mig hitta detta fantastiska spel.

lovord, komplimanger osv:
gillar kanske kiwi: skumbananen

erkänn det finns :_O jag känner igen det as mycket!! :D

2009-12-28 @ 15:11:39
gillar kanske kiwi: anna

monopol?

2009-12-28 @ 19:16:14
gillar kanske kiwi: Anonym

Ärade skumbanan.



KLART SOM FAN DET FINNS!!!!!!!! tror du jag hittar på?? ljuger???? talar osanning på min kära blogg?????



det var den fräckaste kommentaren på länge.



Anna.

mmmm kanske

2010-01-07 @ 20:34:36

Utnyttja yttrandefrihetsgrundlagen här:

"Namn":
Remember me (inte filmen)

Adress för elektroniska brev:

Adress till din cyberspace-hemsida eller dylikt:

Så du tänkte skriva en kommentar? Vad trevligt.

Hej (här kan man ju skriva något. hehehe)
Trackbackz - för dig som gillar Ernst Kirchsteiger
RSS 2.0